Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Kompaktowa kamera cyfrowa, która łączy w sobie niesamowitą jakość obrazu 4.6K
z funkcjami i kontrolą jak w tradycyjnej kamerze transmisyjnej. Czujnik 4.6K
Super 35mm i 15 przystanków zakresu dynamiki dają idealny obraz do filmu
fabularnego, a po zmianie ustawień nadają się do zwykłej pracy
video. Doskonale wyważony, kompaktowy korpus, który jest wystarczająco
wygodny do stosowania przez cały dzień! W pełni dotykowe elementy sterując,
wbudowane filtry optyczne ND, adaptery do obiektywów, i podwójny C-Fast 2.0 oraz
podwójny rekorder kart UHS-II na których uwieczni się formaty RAW i ProRes to
najważniejsze, ale nie jedyne cechy najmłodszego członka rodziny produktów
Blackmagic Design.
Kamera:
Rozmiar czujnika - 25.34mm x 14.25mm (Super35)
Mocowanie obiektywu - EF (zamiennie z PL i B4 )
Sterowanie obiektywem - Elektroniczne sterowanie za pomocą pinów w
adapterze EF lub przez 12-pinowy konektor do kompatybilnych obiektywów
Zakres dynamiki - 15 przystanków.
Rozdzielczości - 4608 x 2592, 4608 x 1920 (4.6K 2.40:1), 4096 x 2304
(4K 16:9), 4096 x 2160 (4K DCI), 3840 x 2160 (Ultra HD), 3072 x 2560 (3K
Anamorphic), 2048 x 1152 (2K 16:9), 2048x1080 (2K DCI), 1920 x 1080
Ilość klatek na sekundę 23,98, 24, 25, 29,97, 30, 50, 59,94 i 60 fps
(zależy od wybranej rozdzielczości i kodeka) Off-speed do 60p w 4.6K, 120p
w 2K.
Wbudowane filtry ND - Cztery pozycje: clear, 2-stop, 4-stop, 6-stop.
Focus Przycisk ostrości włącza ostrzenie, automatyczna regulacja
ostrości dostępna przy użyciu kompatybilnych obiektywów.
Sterowanie przysłoną Za pomocą obręczy przysłony lub przez suwak
dotykowy do ręcznej regulacji przysłony na elektronicznie sterowanych
obiektywach. Przycisk do ustawienia przesłony do natychmiastowego
automatycznego sterowania przysłoną na kompatybilnych obiektywach.
Wymiary ekranu - 4"
Typ ekranu - pojemnościowy ekran dotykowy LCD
Obsługa metadanych - Automatyczne wypełnianie danych z elektronicznych
obiektywów: EF, B4 oraz zgodnych z protokołem i/Technology obiektywów z
mocowaniem PL. Automatyczny zapis ustawień kamery i danych takich jak
projektu, numer sceny, specjalnych notatek.
Sterowanie - Ekran dotykowy z menu na 4" ekranie. Przyciski dla innych
ustawień. 2 programowalne skróty klawiszowe.
Timecode Clock - Bardzo dokładny zegar Timecode. Mniej niż 1 dryfuje
co 19 godzin.
Złącza:
Wejścia wideo - 1 x SDI
Wyjścia wideo - 1 x SDI, 1 x SDI Monitoring.
SDI Rates - 1.5G, 3G, 6G, 12G.
Analog & AES Audio Input - 2 x analogowe złącze XLR przełączalne
pomiędzy mikrofonem, line i AES audio. Phantomowe zasilanie.
Analog Audio Output - 1 x 3.5mm gniazdo słuchawkowe, mikrofon do iPhone
obsługiwany mową.
Reference Input - Tri-Sync/Black Burst/Timecode.
Zdalne sterowanie - 2 x 2.5mm wejście LANC dla Rec Start/Stop, praz
sterowanie przesłoną i ostrością przy użyciu kompatybilnych obiektywów.
Interface komputerowy - USB Type-C do aktualizacji oprogramowania.
Mikrofon - wbudowany mikrofon stereo.
Wbudowany głośnik - 1 x głośnik mono.
Formaty
HD Video Standards - 1080p23.98, 1080p24, 1080p25, 1080p29.97, 1080p30,
1080p50, 1080p59.94, 1080p60, 1080i50, 1080i59.94, 1080i60
Ultra HD Video Standards - 2160p23.98, 2160p24, 2160p25, 2160p29.97,
2160p30, 2160p50, 2160p59.94, 2160p60
Nośniki - 2 x CFast 2.0 dla nagrań 4.6K RAW i ProRes. 2 x gniazda
kart SD UHS-x II dla nagrań HD i Ultra HD.
Obsługiwane kodeki - CinemaDNG RAW, CinemaDNG RAW 3:1, CinemaDNG RAW
4:1, Apple ProRes 4444 XQ QuickTime, ProRes 4444 QuickTime, ProRes 422 HQ
QuickTime, ProRes 422 QuickTime, ProRes 422 LT QuickTime and ProRes 422 Proxy
QuickTime.
Sterowanie zewnętrzne - Poprzez wejście SDI z przełącznika ATEM lub
Blackmagic 3G Arduino Shield.
Color Corrector - DaVinci YRGB.
Storage Rates - 4608 x 2592 CinemaDNG RAW - 513MB/sCinemaDNG RAW
3:1 - 180 MB/s CinemaDNG RAW 4:1 - 135 MB/s 3840 x 2160 Apple ProRes
444 XQ - 250 MB/s Apple ProRes 444 - 165 MB/s Apple ProRes 422 HQ - 110
MB/s Apple ProRes 422 - 73.6 MB/s Apple ProRes 422 LT - 51 MB/s Apple
ProRes Proxy - 22.4 MB/s 1920 x 1080 Apple ProRes 444 XQ - 62.5
MB/s Apple ProRes 444 - 41.25 MB/s Apple ProRes 422 HQ - 27.5
MB/s Apple ProRes 422 - 18.4 MB/s Apple ProRes 422 LT - 12.75
MB/s Apple ProRes Proxy - 5.6 MB/s W oparciu o 30 fps
Formaty nagrywania - Lossless CinemaDNG RAW, RAW 3:1 and RAW 4:1 with
film dynamic range at 4608 x 2592, 4608 x 1920, 4096 x 2304, 4096 x 2160, 3072
x 2560, 2048 x 1152, 2048 x 1080 and 1920 x 1080. Apple ProRes 4608 x 2592,
4608 x 1920, 4096 x 2304, 4096 x 2160, 3072 x 2560, 2048 x 1152, 2048 x 1080
and 1920 x 1080 with either film or video dynamic range.
Dołączone oprogramowanie URSA Mini Operating System DaVinci Resolve
Studio grading software including Resolve USB dongle for Mac OS X and
Windows. Blackmagic Camera Setup.
Zasilacz - 1 x zewnętrzny zasilacz 12V. 12-pinowe złącze Molex na tylnej
części płytki montażowej baterii.
Zasilanie zewnętrzne - 1 x 4-pinowy port XLR dla zewnętrznego źródła
zasilania lub używania baterii. 1 x 12-pinowe złącze Molex na tylnej części
płytki montażowej baterii Niestandardowa płytka montażowa V-mount z
akumulatorem D-tap + 12V regulowane z kamery.
Akcesoria opcjonalne - URSA Mini Pro PL, B4 and EF mounts URSA Mini
Shoulder Kit including top handle and extender arm URSA Viewfinder URSA
Studio Viewfinder URSA Mini Pro Shim Kit URSA VLock Battery Plate
W zestawie - URSA Mini Pro body Zaślepka Mocowanie obiektywu EF
(adapter) Uchwyt boczny z kablem LANC i paskiem Zasilacz Karta SD z
oprogramowaniem i instrukcją obsługi DaVinci Resolve Studio na USB
Adapter do obiektywu z mocowaniem B4, precyzyjnym układem optycznym i korekcją aberracji sferycznej, specjalnie zaprojektowany, by dopasować go do sensora kamery, co umożliwi korzystanie z istniejących obiektywów broadkastowych B4 HD.
Adapter do obiektywu z mocowaniem EF, dostępny w razie potrzeby skorzystania z zapasowego adaptera do obiektywu EF, ponieważ oryginalny adapter EF jest dostarczany z kamerą Blackmagic URSA Mini Pro.
Adapter do obiektywu z mocowaniem PL wyposażony w piny kompatybilne z protokołem i/Technology Cooke'a, pozwalające na zapisanie metadanych z obiektywu a następnie użytkowanie przez oprogramowanie DaVinci Resolve.
Zestaw do montażu na ramię, pozwalający ekspresowo przepiąć się na statyw. Wyposażony w uchwyt szybkiego zwalniania statywu, naramienny pad, dwie przednie rozety oraz mocowanie do szyn.
Wysokiej rozdzielczości wizjer dla kamer Blackmagic URSA, wyposażony w ekran Full HD OLED i prawdziwe optyczne szkło dla uzyskania doskonałej ostrości.
Duży, jasny wyświetlacz z poręcznymi uchwytami oraz zewnętrznymi elementami sterującymi pozwala na wygodną pracę za kamerą na stojąco oraz sprawne śledzenie akcji przez dłuższy okres czasu.
Blackmagic Design Gold Mount Battery Plate for URSA/URSA Mini. Płytka bateryjna ze złączem Molex umożliwia zasilanie kamery URSA lub URSA Mini / Mini Pro przy użyciu powszechnie dostępnych baterii typu Gold Mount.
Blackmagic Video Assist 4K 7" monitor o pełnej rozdzielczości HD zapewniający doskonałą ostrość i kadrowanie. Pełni również funkcję profesjonalnego rejestratora plików HD i 4K w formatach ProRes i DNxHD, DNxHR w czasie rzeczywistym.
Blackmagic Video Assist 5" monitor o pełnej rozdzielczości HD zapewniający doskonałą ostrość i kadrowanie. Pełni również funkcję profesjonalnego rejestratora plików ProRes i DNxHD w czasie rzeczywistym.
Zaktualizowana wersja płytki montażowej, kompatybilnej z kamerami Blackmagic URSA mini, z czterema większymi gumowymi podkładkami, chroniącymi kamerę przed uszkodzeniami korpusu.
Kompaktowa torba o zwartej konstrukcji jest profesjonalnym rozwiązaniem do kamer ARRI ALEXA,
Blackmagic URSA Mini (Pro), Sony PXWFS5/FS7 oraz modeli o podobnej wielkości.
Obiektyw nazywany „wielkim w słabym świetle” pozwalający na kreatywną kontrolę nad głębią ostrości. Szeroki kąt daje rewelacyjną jakość obrazu przy 4K i pełnej klatce.
Krótki teleobiektyw o zwartej, kompaktowej budowie ważący raptem 1,3kg. Stało ogniskowy, z naturalnym kątem widzenia i doskonale oddający perspektywę - idealny do pracy w warunkach słabego oświetlenia.